DSR Kampagnefilm nåede ud til over en kvart million danskere på kun ét døgn!
Pravour Filmbureau har produceret en politisk kampagnefilm til Dansk Sygeplejeråd. På under et døgn er filmen #TidTilKvalitet nået ud til mere end en kvart million danskere organisk via de sociale medier herunder især Facebook. Pravour Filmbureau har stået for alt fra den strategiske udvikling til færdig produktion af kampagnefilmen.
Med filmen #TidTilKvalitet lancerede Dansk Sygeplejeråd under valget 2015 en stor kampagne, der bl.a. sætter fokus på behovet for, at sundhedspersonale får mere tid til patienter og pårørende. Videoen er allerede blevet set af flere end 100.000 bare på Facebook og er nået ud til en kvart million via Dansk Sygeplejeråds sociale medier på kun et døgn. Mere end 2.200 har delt filmen på Facebook på blot et døgn.
Filmen skal være med til at skabe en bevægelse på de sociale medier og give sygeplejersker, patienter og pårørende en stemme. De kunne fortælle deres hverdagshistorie ved at optage en lille video med dem selv f.eks. en konkret oplevelse de har haft som har betydet der ikke var nok tid til patienterne og sætte fokus på den store problematik.
Filmen gik viralt og mange tusinde delte dem på Facebook, Twitter og Instagram under hashtagget: #TidTilKvalitet.